Interaktivno gradivo
KAHOOT
Za drugo interaktivno gradivo sem se odločila, da ga oblikujem v aplikaciji, ki mi je zelo pri srcu, v Kahoot-u. Gradivo je ustvarjeno za učence 4. in 5. razreda z namenom preverjanja znanja o varnosti na spletu. Učenci imajo (pri prvih petih vprašanjih) 20 sekund časa, da odgovorijo na posamezno vprašanje. Pri zadnji nalogi imajo na voljo 2 minuti, saj morajo premisliti o tem, kako dobro je njihovo znanje.
Do gradiva lahko dostopate tudi s klikom na ta link.
1. KORAK: Ker sem imela račun že ustvarjen, sem se v aplikacijo morala samo prijaviti in s pritiskom na gumb “Create” sem lahko začela ustvarjati.
This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
2. KORAK: V drugem koraku sem gradivu dodala naslov, ki je enak prvemu gradivu, saj je tema, na podlagi katere ne gradivo nastalo, ista.
This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
3. KORAK: V naslednjem koraku sem pričela s sestavljanjem prve naloge. Najprej sem na vrhu postavila vprašanje in podala štiri možne odgovore. Potem sem obkljukala pravilen odgovor, kot je razvidno s slike, za konec pa sem dodala še eno animacijo, namen katere je pritegniti pozornost in zanimanje otrok.
This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
4. KORAK: Ta korak sem ponovila večkrat. Gre za to, da sem s pomočjo njega ustvarila vsa naslednja vprašanja. Vsa, razen zadnjega, so bila ustvarjena po istem kopitu.
This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
5. KORAK: Pri zadnjem vprašanju nisem želela preverjati znanja o varnosti na spletu, temveč sem jim dala možnost (čas in prostor), da razmislijo in ovrednotijo svoje znanje. Prav zato so tu tudi vsi odgovori pravilni, saj se znajo otroci sami najbolje oceniti, če se le zazrejo vase.
This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0
6. KORAK: Za konec sem kvizu dodala še naslovno sliko za nekoliko bolj estetski izgled.
This work by Kueščn is licensed under CC BY-NC-ND 4.0