interaktivna multimedijska predstavitev

Avtorica: Jerneja Rožič

Mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

Razredni pouk, 1. letnik, IKT

Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani

Datum: 10. 8. 2022

multimedijska predstavitev by jerneja is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Naredila sem interaktivno predstavitev na temo digitalna identiteta-digitalni odtis. Moja ciljna publika so mlajši najstniki (od 11-16 let), ki jih je treba kar najhitreje obvestiti o pasteh in pomembnosti dejanj na spletu ter kakšne posledice le te lahko imajo, kaj je primerno in kaj ne.

Z mojo interaktivno predstavitvijo se lahko naučijo, kaj sploh je digitalna identiteta, kako delujejo algoritmi in kaj je digitalni odtis, potem pa z nalogami ponovijo, oz. razmišljanje dopolnijo, video jim prav tako da praktično vrednost, da se lahko kar najbolje zaščitijo, takoj ko si odprejo profil na instagramu.

REFLEKSIJA

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu? Naučila sem se, kako narediti interaktivno predstavitev, tega prej nisem znala, zato sem se po kliničnih vajah morala poglobiti.

Če bi imel/a več časa, bi se malo poigrala in dodala bolj zabavne interakcije, saj bi si tako otroci še bolj zapomnili vsebino, izboljšala bi naslovnico in dodala več slik, mogoče se tudi bolj poglobila v temo in predstavitev podaljšala.

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj? Največ časa sem posvetila videu, saj je bilo res težko najti program za urejanje ter izbrisati vse dele, za katere nimam pravice do objavljanja ali niso relevantne. Ne najtežji del pa vendarle zahteven se mi je zdela tudi drag and drop naloga, saj sem si neko nalogo zamislila in sem se odločila izpeljati klub poznejši ugotovitvi, da vzame veliko časa.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja? Naloga je opravljena tako kot je treba, naslovnica mi ni zelo všeč, naloge se mi zdijo zanimive tudi za reševalce, niso zelo zahtevne zanje, bile pa so zahtevne zame in zdi se mi da je bil to smisel te projektne, da osebno dokažem znanje o izdelavi naloge, ne o temi naloge.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti? Na poklicni poti se vidim pri uporabi multimedijske predstavitve pri domačih nalogah, lahko otroci doma pregledajo osnove in naredijo nekaj nalog na to temo in se tako pripravijo na obravnavo v šoli in tako že lahko imajo vprašanja. Tekom študija bom verjetno multimedijske predstavitve uporabila kadar bom predstavljala seminarske naloge.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj? Najmanj mi je bilo všeč, da sem bila omejena na temo, ki mi ni tako všeč, rajši bi predstavljala nekaj s čimer sem že seznanjena saj bi tako imela več idej kako temo predstaviti drugim. Super pa je bilo, da sem imela proste roke pri dejanski predstavitvi in sem lahko v realnost pripeljala nekatere zanimive naloge, ki so za mlade relevantne kot je bila drag and drop in video, kako spremeniti instagram nastavitve, to se mi zdi zelo uporabno.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši? Mogoče drugačne teme in več poudarka na izdelavi nalog in ne toliko smiselnosti glede na temo, torej ne toliko poudarka na tem temveč na nalogo.

seminarska naloga by jerneja is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 16 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Dostopnost