INTERAKTIVNA MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV z nalogami

Pri tej projektni nalogi je bilo bistveno, na kakšen način smo podali informacije kot predstavitev za učence. Lahko smo se odločili za interaktivni video ali pa interaktivno predstavitev. Sama sem izbrala slednjo. Ustvarila sem jo v programu H5P, kjer se da ustvarjati najrazličnejše interaktivne vsebine. Predstavitev je namenjena učencem, ki se srečujejo s tematiko spletnega bontona, da se naučijo pravilnega obnašanja v skupnostih na spletu. Lahko si ogledajo kratek GIF, slikovno gradivo in poslušajo, kakšnemu vedenju na spletu naj se raje izognejo. Da se znanje utrdi, so za reševanje pripravljene tudi različne čisto kratke naloge. Vire sem črpala iz spletne strani Safe.si in drugih spletnih strani namenjenih ozaveščanju mladine in otrok o spletnem bontonu.

https://razredniikt.splet.arnes.si/wp-admin/admin.php?page=h5p&task=show&id=417

<a property="dct:title" rel="cc:attributionURL" href="http://Multimedijska predstavitev_Spletni bonton by Klara 😀 is licensed under Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

Vrednotenje:

  1. Za vsebino predstavitve sem se zanašala na zanesljive vire, tako da so podatki korektni. Res je, da bi lahko veliko več podatkov vključila v samo predstavitev.
  2. Oblika predstavitve je ustrezna, saj je narejena po navodilih, pogledala sem si tudi video navodila na uradni spletni strani.
  3. V predstavitev so vključene 3 lastno izdelane različne predstavne oblike informacij, to je zvočni posnetek, GIF in fotografija. Vse te so tudi popestrile predstavitev, tudi vsebinsko so spadale zraven.
  4. Vključenih je dovolj in raznolike interaktivne komponente, niso pa tako zahtevne.
  5. V objavi je opis vsebine predstavitve, namen, ciljna publika ter cilj, na žalost mi ni uspela vdelava v objavo, saj mi je zmeraj napisalo, da URL link ni veljaven, čeprav sem poskusila tudi s shortcode in vdelavo na drug način. Objava ima označene kategorije in vpisane oznake, vsebuje tudi koristne povezave.
  6. Viri in licence so urejeni, večinoma so licence za lastno delo.
  7. Samorefleksijo sem po razmisleku še malce dopolnila, saj nisem imela ravno veliko časa in idej za izboljšave
  • Pri tem projektu sem se čisto na novo naučila uporabljati interaktivna orodja, H5P, vstavljati meta podatke o sliki in licence še na drug način, naučila sem se tudi, kako posneti glas, da nastane boljši zvok.
  • Če bi imela več časa, bi popravila veliko stvari: najprej bi se gotovo še malo ukvarjala z vdelavo v objavo, saj tega še vedno nisem uspela usvojiti, naredila bi boljšo in daljšo predstavitev, posnela bi tudi kratek video, ki bi prikazoval, kako se ne smemo vesti v spletnem okolju. Dodala bi tudi več slik, ki bi jih po potrebi še lepše uredila. Popravila bi izgled celotne objave in tudi predstavitve, saj bi lahko izgledala mnogo bolje. Dodala bi še komentarje ob reševanju nalog pri interaktivni predstavitvi in še namige za težje naloge.
  • Največ časa sem posvetila iskanju vdelave interaktivne predstavitve v objavo, ker mi nikakor ni uspelo tega narediti, tudi po tem, ko sem pregledala navodila na uradni strani in si pogledala video z navodili in primerom vdelave.
  • Ta projektna naloga mi je šla še najmanj dobro od vseh, a bi vseeno rekla, da ni slaba, se pa pozna pomanjkanje časa, potrudila sem se kar zelo.
  • Znanje ustvarjanja interaktivnih predstavitev bom lahko s pridom uporabila še na fakulteti za popestritev svojih prezentacij, prav tako bo to zelo koristen pripomoček za približanje snovi mlajšim, sploh če se bo še kdaj potrebno prilagajati na poučevanje na daljavo, saj takšne predstavitve učence bolj zanimajo.
  • Najljubše mi je bilo ustvarjati zvočni posnetek, ko sem se spomnila, kaj bi posnela, najmanj všeč pa mi je bilo pisanje objave in ukvarjane z vdelavo, ki na koncu ni uspelo.
  • Projekt je super, samo morala bi si vzeti več časa zanj. Mogoče bi samo želela imeti drugačno temo, ker se potem vse skupaj začne ponavljati, ko vse pišem o spletnem bontonu in primernem obnašanju v digitalnem svetu.

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Razredni pouk, 1. letnik

mentorica: asist. dr. Alenka Žerovnik

predmet: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju

<a property="dct:title" rel="cc:attributionURL" href="http://Multimedijska predstavitev_SPLETNI BONTON by Klara 😀 is licensed under Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International

Deli
Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestBuffer this page
(Skupno 10 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost