Uporaba fotoaparata

Samorefleksija

  • V tem projektu sem se naučil ustvarjanja interaktivnega videoposnetka z orodjem H5P. Naučil sem se tudi urejanja videoposnetka s programom Shotcut. Oboje mi bo še kako prišlo prav med kariero učitelja, ko bom pripravljal videoposnetke za učence. Zdi se mi, da jim lahko z videoposnetki zares popestrim pouk, ne smem pa posnetkov uporabljati preveč, saj je demonstracija “v živo” vseeno dodana vrednost. Tudi tekom študija bom sedaj znal urejati video posnetke in jih narediti privlačnejše. Letos sem že urejal en videoposnetek za seminarsko nalogo, a bi lahko bil še boljši, če bi že prej imel sedaj novo pridobljeno znanje urejanja. Veselim se prihodnjih video projektov.
  • Če bi imel več časa, bi se bolj posvetil videu, saj bi lahko nekje našel bolj enakomerno osvetljen prostor ali pa bi celo natančneje posnel video. Vseeno se mi zdi, da sem se glede na okoliščine in izkušnje potrudil. Največ časa sem posvetil urejanju videoposnetka, saj sem želel, da je zabaven in poučen hkrati. Zato sem dodal zabavne zvočne efekte, ki sem jih moral dobro časovno uskladiti z videem. Moram priznati, da sem se zabaval in mi ni bilo težko.
  • Glede na kriterij ocenjevanja bi svojo projektno nalogo dobro ocenil, saj sem natančno navedel vire in se držal vseh smernic. Videu sem posvetil dovolj časa, da je zanimiv, poučen in zabaven, kar ga naredi privlačnega. Dodal sem tudi začetno in končno sličico.
  • Najljubše mi pri projektu mi je bilo dodajanje zvočnih efektov, najmanj pri srcu pa mi je bilo iskanje le-teh. Na koncu sem našel primerne efekte, ki imajo licenco CC0, torej so na voljo za uporabo. Ko sem ustvarjal s H5P, je bilo dokaj zamudno vsakič posebej shranjevati licenco za vsako nalogo posebej.
  • Pri definiciji projekta ne bi ničesar spremenil, saj je bil to moj najljubši projekt letos. Pritegnil me je, da morda poskusim tudi neobvezni projekt, nisem pa prepričan, kako mi bo to časovno uspelo.
(Skupno 16 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost