Infografika – Varnost na spletu in digitalni odtis

Koraki izdelave infografike in uporabljena orodja

Za izdelavo infografike sem uporabila program in orodja v Canvi.

Infografika – korak 1 by Nina is licensed under CC BY 4.0

Po napisu naslova sem dodala oranžen kvadrat, v katerega sem dodala nekatere podrobnosti o tem, česa se moramo zavedati o objavah na internetu in dodala grafiko, ki prikazuje, da podatkov kot so ime, priimek in ter naslov ne smemo deliti.

Infografika – korak 2 by Nina is licensed under CC BY 4.0

Dodala sem še dva kvadrata, v prvega sem dodala kaj osebni podatki vključujejo, ter v drugega, kaj je digitalni odtis. Za lažjo predstavo sem dodala še grafiko o računalniku z odtisi nog, kar nakazuje na digitalni odtis.

Infografika – korak 3 by Nina is licensed under CC BY 4.0

Nazadnje sem dodala še zelen kvadratek, ki je poudarjal pomembnost premisleka, preden objavimo določeno stvar. Nadgradila sem še z grafiko žarnice in možganov, kar nakazuje na tehten premislek in dobro idejo tega, kar bomo objavili.

Infografika – korak 4 by Nina is licensed under CC BY 4.0

Pri dodajanju grafik za lažjo predstavo napisanega sem uporabila orodje Elementi in v iskalniku poiskala Computer. Izbrala sem grafiko z belim robom in vanj vstavila še odtis nog.

Infografika – korak 5 by Nina is licensed under CC BY 4.0

Pri posameznem kvadratku sem uporabila orodje Barve dokumenta in izbrala posamezno barvo za kvadratek ter za ozadje same infografike.

Samovrednotenje in refleksija

Kaj sem se novega naučil/a v tem projektu?

Pri tem projektu sem se naučila bolje uporabljati orodja v Canvi ter izdelati infografiko. Uporabljala sem orodja elementi, barve in oblike. Poleg tega sem uporabila tudi grafike v povezavi z besedilom, v sklopu česar sem se naučila primernega iskanja posameznih grafik in zlaganje več skupaj.

Če bi imel/a več časa, bi dodal/a, spremenil/a, izboljšal/a …

Bolj bi se poglobila v sam postopek dodajanja grafik in še bolj intenzivno povezala samo grafiko z besedilom. Kljub temu se mi zdi, da sem dobro ujela povezavo med besedilom in grafiko, ki otrokom pomaga še bolje razumeti kaj smo povedali ali prebrali.

Kateremu delu si posvetil/a največ časa in zakaj?

Največ časa sem posvetila izdelavi posameznih delov – kvadratkov in poravnavi, saj sem želela, da je postavitev smiselna že ob prvem pogledu na infografiko. Tako sem razdelila dele na 3 oziroma 4, da je besedilo bolj pregledno in ločeno.

Kako ocenjuješ svoje delo glede na dan kriterij ocenjevanja?

Menim, da sem delo dobro opravila. Upoštevala sem napotke oziroma popravke iz oddane naloge med samimi kliničnimi vajami in menim, da sem primerno izboljšala infografiko ter nadgradila elemente, ki sem jih uporabila prej.

Kje in kako bom lahko pridobljeno znanje uporabil/a tekom študija in na svoji poklicni poti?

Pridobljeno znanje bom lahko uporabila pri izdelavi drugih infografik, znala bom tudi primerno strniti in razporediti podatke, ki so najbolj pomembni v sklopu željene naloge. Prav tako bom večkrat to lahko uporabila pri delu z otroki, ko bomo obravnavali varnost na spletu in upoštevali več vidikov posameznega dela varnosti uporabe spleta in omrežij.

Kaj mi je bilo pri projektu najljubše in kaj najmanj?

Pri tem projektu mi je bilo najljubše to, da smo lahko sami ustvarjali barvnost, ki bo privlačna otrokom in ki bo že na prvi pogled dovolj jasna oziroma razumljiva, da bodo vsi vedeli, na kaj se osredotoča infografika. Najmanj mi je bilo všeč, da sem morala precej strniti kar sem želela dodati na infografiko.

Kaj bi spremenil v definiciji projekta, da bi bil boljši?

Menim, da je bil projekt dobro zasnovan in ne potrebuje izboljšav. Navodila so bila jasno dana in razložena, prav tako so bili kriteriji jasno definirani in napisani. Pri sami izdelavi projekta smo si lahko pomagali tudi z danimi viri na spletni učilnici, kar nam je omogočilo bolj sigurno izdelavo v primeru, da česa nismo znali.

(Skupno 20 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost