Pešec v prometu-fotografski material

Spoznavanje okolja učni načrt

1. razred

PROMET

 znajo opisati, kaj pomenijo prometni znaki,
pomembni za pešce in kolesarje v okolici šole,

 razumejo pomen vidnosti v prometu, v povezavi z
ustavljanjem vozila ter nošenjem rumene rutice in
uporabo kresničke.

2. razred

PROMET

 poznajo pomen prometnih znakov, ki jih srečujejo
na svoji poti v šolo, in znakov, pomembnih za
vedenje pešcev.

Slika je pridobljena s pixabay licenco.

Pešec by Tit Katarić is licensed under CC BY-ND 4.0

Pešci morajo za hojo uporabljati del pločnika, ki jim je namenjen. Na kateri od zgornjih slik ravna pešec pravilno?

Pedestrian safety: Use retroreflectors in the dark” by mrjorgen is licensed under CC BY 2.0 .

Pešci morjao v temi uporabljati odsevnike, da jih ostali udeleženci v prometu lažje opazijo.

Slike so bile pridobljene s pixabay licenco.

  1. slika: prehod za pešce
  2. slika: stop
  3. slika: pozor nevarnost
  4. slika: prepovedano za pešce
  5. slika: steza za pešce in kolesarje
  6. slika: konec steze za pešce in kolesarje

Pečcona by Tit Katarić is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

  1. slika: pešcona
  2. slika: konec pešcone

Moj pogled na pomen digitalne tehnologoje za učitelje

Mislim, da bo tehnologija v učnem procesu imela vedno večjo in bolj pomembno vlogo. Na primer, ko sem bil sam na razredni stopnji še ni bilo interaktivnih tabel, easistenta, spletnih učbenikov ipd. Zdaj pa se te pripomočke uporablja že skoraj v vseh šolah.

Po mojem mnenju je tehnologija učeteljem zelo olajšala delo in nam ga bo olajševala še naprej. Še vedo se mi pa zdi, da se nekaterih svari ne da naučiti s pomočjo tehnologije. Zdi se mi, da če bi kot učitelj vsako uro uporabljal tehnologijo kot pripomoček, bi ure postale monotone in za učence manj zanimive.

Glede socialnih omrežij se mi zdi, da bom moral kot učitelj biti pazljiv kaj na njih objavljam in delim, saj bodo to lahko videli starši, učenci, ostali učitelji kar lahko slabo upliva na mojo kariero, ugled, status.

Viri:

Samorefleksija

Naučil sem se kje najti slike, kako jih pravilno zajeti. V kateri aplikaciji slike urejati. Kako slikam spremeniti resolucijo, jih zmanjšati, zamegliti obraze. Če bi imel več časa bi naredil več svojih slik, večina dni je bilo vreme oblačno ali pa je padal dež, zato so bile slike preveč temne. Največ časa sem posvetil iskanju slik, saj je težko najti primerne slike s pravo licenco. Svoje delo bi ocenil s 11/15 točkami.

Pridobljeno znanje bom uporabil kadar bom moral urediti kakšno sliko, jo zmanjšati, obrezati, spremeniti barve, osvetlitev… Ko bom moral zajeti slike v določenem foramtu. Ko bom moral objaviti objavo npr. iz izleta na šolsko stran.

Najljubše pri projektu mi je bilo urejajnje forografij, saj se mi zdi, da je to zelo uporabno znanje. Najmanj mi je bilo všeč zajemanje slik, predvesem, ker je bilo v okolici veliko ljudi in je bilo slike težko posneti brez, da bi bil kdo na njih.

Projekta nebi spreminjal, vse se mi zdi smisleno zastavljeno.

(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost