VARUJ NAŠ PLANET🌍, UPORABI SPLET!

IZDELAVA RASTRSKE IN VEKTORSKE GRAFIKE

RASTRSKA GRAFIKA

Originalna slika: Vesoljček Vid na Nanosu v rastrski grafiki

Originalna slika: Vesoljček Vid na Nanosu v rastrski grafiki by Nikisch is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Izdelava v programu PhotoScape

Fotografija je pred obdelavo imela dimenzije 4000×3000 in velikost 3.3 MB. Fotografijo sem naložila v program PhotoScape, tako da sem jo poiskala v računalniku in jo prenesla v program.

Izdelava rastrske grafike 1.del

Izdelava rastrske grafike 1.del by Nikisch is licensed under CC BY-NC 4.0

Najprej sem fotografijo stisnila na 80% s klikom na SAVE in nato izbrala ustrezne procente in jo shranila v računalnik. Dano sliko sem nato ponovno naložila v program in ji s funkcijo RESIZE nastavila nove dimenzije: 1000×750. Nato sem s funkcijo BRIGHT, COLOR malenkost spremenila globino in temnost slike.

Izdelava rastrske grafike 2.del

Izdelava rastrske grafike 2.del by Nikisch is licensed under CC BY-NC 4.0

Vektorsko grafiko vesoljčka Vida sem pretvorila v PNG format, mu v programu Canva ostranila ozadje in ga dodala na sliko v razdelku OBJEKT. Nato sem dodala še oblaček za govor ter napisala besedilo, nazadnje pa še fotografijo shranila v računalnik. Končna fotografija je na imela velikost 123.7 KB.

Izdelava rastrske grafike 3.del

Izdelava rastrske grafike 3.del by Nikisch is licensed under CC BY-NC 4.0

Originalna slika: Vesoljček Vid na delu v rastrski grafiki

Originalna slika: Vesoljček Vid na delu v rastrski grafiki by Nikisch is licensed under CC BY-NC-SA 4.0

Po enakem postopku sem izdelala tudi drugo fotografijo, ki je imela pred obdelavo dimenzije 4624×3468 in velikost 3.3 MB. V tej obdelavi je edina razlika v tem, da sem dodala še puščico in žebljiček. Končne dimenzije so: 1000×750 in velikost: 97.9 KB.

VEKTORSKA GRAFIKA

Izdelava v programu Inkscape

Najprej sem v programu Inkscape izbrala funkcijo Riši krivulje in ravne črte. Nato sem izrisala osnovni lik. Izbrala sem urejanje poti po vozliščih in dodala vmes še dodatna vozlišča. Vozlišča sem mehčala s funkcijo mehčaj vozlišča, da sem lažje izdelala dano osnovno obliko. V paleti barv (desni klik na miški in klik na polnilo in poteza) sem izbrala ta odtenek zelene barve in spremenila barvo osnovne oblike. Nato sem se lotila izdelave nog, ki sem jih izdelala po enakem postopku kot osnovni lik (izrisala, urejala po vozliščih, mehčala in izbrala enako barvo kot osnovni lik).

Izdelava vektorske grafike 1.del

Izdelava vektorske grafike 2.del by Nikisch is licensed under CC BY-NC 4.0

Nogo sem podvojila (desni klik na miški in klik na podvoji) in kopijo vodoravno zrcalila, da sem dobila še levo nogo mojega vesoljčka, ki sem jo prestavila na ustrezno mesto. Zatem sem z SHIFT označila vse dane dele in jih z funkcijo unija (razdelek pot) združila v celoto.

Izdelava vektorske grafike 2.del

Izdelava vektorske grafike 2.del by Nikisch is licensed under CC BY-NC 4.0

Nato sem se lotila risanja frizure mojega vesoljčka in postopek še enkrat ponovila (izrisala, urejala po vozliščih, mehčala in izbrala enako barvo kot osnovni lik, nato pa združila z ostalim delom v unijo). Zatem sem se lotila risanja rok, ki je potekal po že znanem postopku (izrisala, urejala po vozliščih, mehčala in izbrala enako barvo kot osnovni lik, podvojila, vodoravno zrcalila in premaknila na levo stran še drugo roko, nato pa združila z ostalim delom v unijo). Zatem sem se lotila oči. Izbrala funkcijo riši kroge in elipse ter narisala enega in ga večkrat podvojila. Enega sem pustila enako velikega in ga združila v unijo z drugim belim krogom in nastali sta dve očesi. Drugima dvema pa sem spremenila barvo v črno in ju postavila kot črni del očesa.

Izdelava vektorske grafike 3.del

Izdelava vektorske grafike 3.del by Nikisch is licensed under CC BY-NC 4.0

Nato sem se lotila risanja ust vesoljčka. Naprej sem izbrala funkcijo risanja krivulj, izrisala usta, urejala po vozliščih in jih mehčala ter popravljala, dokler ni nastala želena oblika. Izbrala sem si črno barvo. Sledilo je risanje jezika, ki sem ga narisala po enakem postopku kot usta in tokrat izbrala rdečo barvo. Nato sem osnovno (črno) obliko ust podvojila in kopijo ter usta označila z SHIFT in ju povezala z funkcijo presek (razdelek pot), da ni več videti odvečnih delov. Enak postopek sem uporabila za izdelavo in dodajanje zob.

Izdelava vektorske grafike 4.del

Izdelava vektorske grafike 4.del by Nikisch is licensed under CC BY-NC 4.0

Nazadnje sem se odločila še za senčenje vesoljčka. Z osnovnega lika sem odstranila oči in usta ter se lotila senčenja. Narisala sem senci na nogah, uredila vozlišča in jih mehčala ter izbrala temnejšo barvo, jo na barvi paleti malenkost zabrisala (16%), nato pa osnovni lik podvojila, s SHIFT označila kopijo in senco ter ju združila z funkcijo presek. Uporabila sem še funkcijo preliv, da je efekt sence še boljši. Enak postopek sem uporabila še na drugi nogi ter na laseh. Nato sem premaknila usta in oči nazaj na osnovni lik vesoljčka in izrisala še par pegic (z funkcijo riši kroge), ki sem jih dodala na lica.

Izdelava vektorske grafike 5.del

Izdelava vektorske grafike 5.del by Nikisch is licensed under CC BY-NC 4.0

Dodala sem še besedilo, ga oblikovala in nazadnje svojo vektorsko grafiko shranila v SVG formatu.

Tako, to je vse, kako je vesoljček Vid nastajal. Če pa te zanima še moja refleksija, lahko klikneš na naslednjo stran.

(Skupno 105 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost